27 Nov
2013 by Phil

Wenn der Mond so nah wie die ISS wäre

MondWieISS
Dann wäre das ziemlich toll. Abgesehen von all den Ebbe-Flut Nebeneffekten. Davon bin ich so quasi in den Alpen aber eh nicht betroffen. Wie das jedenfalls so aussähe, hat ein Hobby-Astronaut mal in einem Filmchen festgehalten:


Aber bevor wir den Mond näher zur Erde ziehen, muss sich die Erde erstmals Ringe anschaffen. Das sieht nämlich dann ganz toll aus.
via

Ein Kommentar

  • DaKine:

    2. December 2013 at 10:12

    Das wär dä Hammer.

    I ha grad letschtin zudä Fründin gseit… mir hend enart scho voll diä langwiiilig Ussicht uf üsen Weltruum. Wär doch fätt wemmer Ring hetted wiä dä Jupiter.

    Zudem isch huere tumm glofe dass sich dä Mond immer mit dä gliiche Siite zu üs zeigt. Süss hettmer scho viel früähner glaubt dass d’Erde ebe Chugle isch und nöd e fucking schiibä.

    Bla.

Kommentar schreiben